Etiketter

onsdag 7. september 2011

Vimpler:)

Den siste uka har jeg jobba litt:) Jaga en søppelbil rundt
i byen;) Deilig å få lea litt på seg, men fy for et vær
å jobbe ute i!! Håper det blir bedre i morra altså:D

Så mye håndarbeid har det ikke blitt. Ganske sliten når
jeg kommer hjem:/

Men fått hekla ei lita vimpelrekke:)
Må jo ha noe å henge fingrene i foran tv
på kvelden;) 
Tenkte jeg skulle sy noen sånne og:)



                      Tusen takk for koselige kommentarer:) Og ha en flott
                      kveld alle sammen:)

5 kommentarer:

  1. Denne blir fin og pynte med..lekker.
    Natti-natt! :-)
    Klems

    SvarSlett
  2. Herlige vimpler. Kanskje jeg skal forsøke meg på noen sånne?

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig håndarbeid dette og dekorativt når det er ferdig;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  4. Nææ,så fint. Vimpelrekker er tingen, men hvorfor i all verden har du jaga søppelbilen rundt hele byen, hadde du kasta noen du angret på?
    Klem!

    SvarSlett