Etiketter

lørdag 10. september 2011

Fått gjort litt i dag og:)

Her er en liten spenser:) Veldig søt:D
Denne er i str 6-12 mnd.



                                 Og her har vi den gamle olabuksa til søstera mi;))
                                 Nå passer den til lillemor på 2 1/2;)
                                 Pleddet under strikka jeg da lillemor var baby.
                                 Veldig mykt og godt:)



                          Og så må jeg jo bare vise fram det nye leketøyet
                          til mannen:D Nå vil nok alt bli gravd opp rundt her;)) He he..

                          Tror nesten jeg skal lære meg å kjøre denne her;)
                          Ser jo litt morro ut:D


                             Ha en flott helg alle sammen:D

3 kommentarer:

  1. Så fine klær!
    Kjekt med gjenbruk av dongeribukser. :D

    SvarSlett
  2. Så flink du er. Hvis du begynner med traktorkjøring, så vil jeg gjerne ha både bilder og ord.

    Klem

    SvarSlett
  3. Fine ting du har sydd. Du har nok rettt i at de gravemaskinene er litt av et leketøy disse mennene har(selv om de graver fornytte også da) :))

    SvarSlett