Etiketter

lørdag 13. august 2011

Marked:)

I dag  har min svigerinne, Linda og jeg vært på 
marked med alle tinga vi har laget:)


                               Det var veldig koselig. Og litt salg ble det også
                               på oss:) Så begynner nå å glede meg til neste gang:)
                     
                               Og gleder meg til å åpne Hobbyvogna igjen og:))


                               Ha en flott kveld der ute:)) Nå skal jeg sette meg i
                               godstolen å strikke sokker til vinteren:))
                         

3 kommentarer:

  1. Ja, idag hadde vi en fin dag :) Morro når man får solgt litt også :)

    SvarSlett
  2. Så flott at dere fikk solgt en del. Jeg har aldri vært med på annet enn julemarkeder. Det skal jeg i år også, så noe er allerede ferdig.

    Klem

    SvarSlett
  3. Høres ut som om det var fint. Det er jammen ikke alltid lett å få solgt noe så det var oppløftende.
    Je ønsker deg en fin søndag. :))

    SvarSlett