Etiketter

onsdag 24. august 2011

Boktrekk:)


Nå er jo skolen i gang igjen, og unga kommer 
hjem med nye bøker hver dag!!
Syns det å trekke bøker er ille kjedelig:/ Tape
overalt og papir som revner osv:/

Men å sy er jo morro:D
Så derfor.....









                             Blitt 6 trekk til nå, men kommer nok flere bøker
                             i løpet av uka. Valgt forskjellig stoff til ulike
                             fag. Så blir det litt letter å se forskjell:)
                            Og så skrev jeg fag og navn med tekstilmaling:))

                            Ha en flott dag:))


5 kommentarer:

  1. Kjempefint, for en tålmodighet. Jeg syr slik på en spesiell nootatbok til meg selvog det får være nok. Ha en fin dag. :))

    SvarSlett
  2. Tenker hun ble glad for de fine trekkene :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  3. Du har virkelig pyntet bøkene flott.

    Klem

    SvarSlett
  4. Stiligste boktrekkene jeg har sett!! Så flott å få slike trekk.
    klem fra meg;)

    SvarSlett