Etiketter

lørdag 9. juli 2011

Lurer på....


...om jeg skal få laga meg ei sånn butikk-
side innpå her og!! 
Men da må jeg nok ha en del hjelp!! 
Er jo ikke mye jeg skjønner innpå her;)

Men fått laga enda 2 mobiletuier:)



                                              Dette er med flettemønster..


                                       
                                           ..Og dette er i ribbestrikk:))


                              Og her er bilde av alle jeg har laga i det siste:))


                              Ha en god helg der ute:))

3 kommentarer:

  1. Koselig å se at du har vært på besøk hos meg.
    Endelig så har det kommet iorden igjen med å få legge seg til som følger, så nå fikk jeg lagt meg til her hos deg.
    Mange flotte ting og se som du har laget her inne. Så du får sette igang og få lagt ut for salg.
    Kjekt og se at det er flere som lager "mye" av en ting også,ikke bare jeg. :-)
    Ha en fortsatt fin og kreativ helg! Klem

    SvarSlett
  2. Her går det unna! Du kan lage deg en blogg til, eller selge produktene dine på Epla;)
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Masse mobilvesker hos deg også, ser jeg.

    Jeg har både tenkt og skrevet om at jeg har planer om nettbutikk, men jeg er fortsatt ikke kommet i gang. Men det kommer nok.

    Lykke til.

    Klem

    SvarSlett